суботу, 11 червня 2011 р.


Подивилася я на те що робиться за вікном і захотілося соковитих вишеньок-черешеньок... тож моя нова листівка на ваш розсуд. Знаєте, мене цікавлять розміри ваших листівок! Мої 12х17см. Чому запитую... бо раніше не маючи зовсім ніяких квітів у наявності, я навчилася обходити без них, а тепер коли вони у мене вже є, я не можу їх причепити на відкритку, бо мені не вистачає місця на відкритці... ті квіти здаються занадто великими...тому використовую найменші, розкажіть, як у вас!

Дівчатка, чекаю на ваші адреси для відправки АТС!



Ну, а ще я дивилася на цей скетч і ось така відкритка получилася в результаті!


http://sasya-sketches.blogspot.com/2011/06/ss66bonus14.html

8 коментарів:

  1. Мені здаєтться, що ця листівка із вишнями самодостатня і можна було б обійтися без квітів.
    А я люблю квіти, майже всюди їх використовую.

    ВідповістиВидалити
  2. Ух ты! Я сначала решила, что вишенки вышиты, а когда поближе разглядела, поняла, что ошиблась, сегодня выложу новую серию АТСок, где-то ближе к 12, заходи, возможно что-то приглянется.

    ВідповістиВидалити
  3. Извини, за задержку АТСки выложила, заходи в гости, возможно что-то понравится.

    ВідповістиВидалити
  4. И мне издалека показалось что вишеньки вышиты))
    По поводу размера, то мне удобнее всего работать с открыткой 15х15. Вообще очень люблю квадратные формы. Свадебные приглашения делаю 10х15, но они у меня и простые до безобразия))
    И как по мне, то если нет места для цветов, значит не нужно их туда. Пусай лучше будет проще, чем перегружено

    ВідповістиВидалити
  5. какая вкуснняшка!!!!спасибо за участие в SS!

    ВідповістиВидалити
  6. Така мила і така "вишнева". Відразу посеред ночі захотілось черешеньок!

    ВідповістиВидалити