четвер, 15 грудня 2011 р.

Листівка і проба в ДК

Знову Новорічна листівка) Це стиль... мабуть вінтаж... мені дуже подобається) Я, ще не зовсім вмію підкреслити і охарактеризувати стилі своїх робіт... та мені , як і більшості дуже подобається вінтаж і шеббі) 

І зблизька)))

 Із цією роботою приймаю участь в завданні від блогу

Задание №28 - Городской пейзаж


І, ще там триває набір ДК. Тож і я з цією роботою спробую свої сили в 
Тримайте за мене кулачки)))


А робила я листівку по скетчу № 10 від  Scrap Boutique



Також приймаю участь в3Зроби Сам(а)



 Всім гарного дня і побільше усміхайтеся)))
Дякую, що заходите!

12 коментарів:

  1. Класнюча! Останнім часом закохалася у вінтаж) Удачки в ДК!!!

    ВідповістиВидалити
  2. По досить простенькому скетчу вийшла дуже наповнена листівочка - ВАУ!!! Бачу, що скоро завдяки таким чудовим листівкам я теж почну любити вінтаж)))
    Щиро бажаю потрапити в ДК!!!

    ВідповістиВидалити
  3. *Іруся, власне у таких простих скетчах краще творится) А коли багато деталей, то вже важче) Чим простіше, тим креще...є можливість розгулятися... тим паче, що листівка маленька, не хочеться її перегружати... імхо
    А у мене і так досить багато всього получилося...

    ВідповістиВидалити
  4. Оце супер! Ялинка така оригінальна. Я теж люблю і шебі , і вінтаж, але тільки спостерігаю, як це класно, бо у мене не виходить((( Навіть почати не знаю з чого.

    ВідповістиВидалити
  5. Супер! Особливо ялинка з мережива... вперше таку бачу) виглядає дуже класно))

    ВідповістиВидалити
  6. І мені дуже ялиночка сподобалась!!!!!!!!!!!!
    Удачі тобі!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Дівчатка дуже дякую))) Так приємно читати ваші коментарі) Просто душа радується)))

    ВідповістиВидалити
  8. Очень празднично получилось! Спасибо за участие в задании блога Подари кусочек счастья. Удачи в розыгрыше!

    ВідповістиВидалити