понеділок, 23 січня 2012 р.

Балачка про хандру і бонус)))))))

Всім приВіт))) Дівчатка, така хандра напала, що вже не можу) Бачу, ви всі, щось творите, а я пасу задніх( Ну, ніяк не зберуся до купки... хандра, хандра...іди геть... Але, дивлюся на ваші роботи і точно скоро-скоро вилікуюся... Я вже така рада, що свята закінчилися! Цього року вони були дуже класні і насичені... Було багато гостей і походеньок
по гостям... тому трошки помучилися... Але, скажу вам, є що згадати!
Із нового, це те, що ми на Водохреще ходили на озеро, і мій чоловік купався в озері! Це було і ризиковано і страшно, але він це зробив! Я не наважилася, і мабуть ніколи не наважуся, бо я страшна змерзлючка...ха)

 Більше нічого вам не покажу, бо нічого не робила... і вже навіть страшно, чи щось у мене получиться... У всіх почалася перед Валентинівські приготування, а я тільки думаю про це... от сьогодні шукала всяке таке, і надибала багато картинок... тому, вирішила з вами поділитися.... не стидайтеся, забирайте.... ну і мені взамін трішки позитиву, енергії і натхнення залишіть... 















































































































Ну, що сподобались картинки????
Заходіть ще))))

31 коментар:

  1. Картинки супер!!! А твій чоловік відважний!!! А хандру жени геть!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ну про лінь я мовчатиму, бо я сама відстаюча в тому плані. взагалі 100 років нічого не робила. мучаю робін вже майже місяць

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, хоть щось... а я все ну ніяк не зберуся... шукаю легких шляхів, і все одно не йде...

      Видалити
  3. ОГГО!Ну ти і "надибала"картинок)))Дякую,що ділишся.
    А про хандру....в мене те саме
    виліковуюсь...намагаюсьь...ходжу по подружайках-блогах і шукаю ліків...;)
    і про свята і гостювання-те саме...чогось так скоро все минуло((((
    НЕ хАНДРИ!Давай разом вилазити з тієї каки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталь, я вже ходила, але і наглою не хочу бути... треба і самій щось робити... а ніяк не йде....ой, подруженьки... де те натхнення взяти... і то таке з моторчиком?

      Видалити
  4. Не засмучуйся!!!!!Натхнення обов"язково прийде!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт! Такі славні картинки! Чоловік - герой! як він туди вліз, брррр.... :))))))) А натхнення це якесь прошене, точно...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оль, прошу... бо моя муза не дає, то може ви скинетесь) Га?

      Видалити
  6. Надійко, велиииике дякую за картинки!!! Вони чудові :)))
    А хандра пройде :))) Я теж зараз торможу, нічого в голову не лізе :))) Треба відпочити і все буде ОК ;)))

    ВідповістиВидалити
  7. дякую, сонце, за картинки) Одну забрала)) гг))
    а хандра.. то ж минуче... Вона до всіх приходить. І творчий ступор і хандра... А потім - бац! і все минає)))
    Нехай швидше пройде) ти не акцентуй на тому увагу)

    ВідповістиВидалити
  8. Так,хандра..а ну БРЫСЬ!!!!!!!Брысь-брысь от Надюшки бегом!))))
    Надюш,скоро прилетит вдохновение на крылышках....и все твои картинки пойдут в дело!Я уверена!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікуля, твої слова...та моїй Музі у вуха...НЕхай вже прилітає пошвидше то натхнення, руки вже чешуться) Дякую!

      Видалити
  9. Что это ты расхандрилась?!Такая красотень на улке!Жизнь просто прекрасна!!!Это, наверное, синдром хомяка или медведя, когда зимой только хочется спать. Я эту зиму нормально существую только благодаря спорту и БЕШЕННОМУ ритму жизни. Надо только начать, а потом все пойдет, как надо))))
    Бонус прямо-таки супескиЙ!!!Есть МЕГА класснючие картинки)))Буду пользоваться твоим складом)
    А тыне ханри!!!А скорее чего-нибудь навытворяй!!!Мы ждем))))
    P.S.Классное оформление блога)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настя, у нас уже сніг топиться, така грязюка... на санках уже з дитиною не покатаєшся)))) Так, потрібен мотор в одному місці і тоді все все втигатиму, головне почати!

      Пользуйся на здоровя!

      Видалити
  10. супер- мега коллекция картинок!!!! забрала себе парочку, спасибо Надюшка!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Надюш, ти чого розхандрилась???? це на тебе не схоже ))) розслабилась за свята ))) давай бери себе в руки;) ти молодчина і вмієш і можеш творити красу ;) так що чекаю на твої чудові роботи!!!!
    п.с. я все замовила і проплатила вже ))) тепер чекаєм ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночка, дякую за гарні слова! Вже біжу пристуваю...
      Дякую!

      Видалити
  12. ого скільки картинок!!! дякую за натхнення!
    ну а хандра деколи мусить бути, так для відпочинку )))) зато потім таке натхнення прийде!!!!!!!!!!!! такшо чекаю скоро на нові роботи! :)

    ВідповістиВидалити
  13. Марянка, так... вже навідпочивалася... мабуть, аж за дуже)
    Дякую і тобі)

    ВідповістиВидалити
  14. Надійко, відпочинку багато не буває )))) а хандра вона у всіх буває, зате після неї така муза прийде, що тільки і встигай за нею ))))

    ВідповістиВидалити
  15. Надь, на мене теж находить, особливо під вечір, чомусь. але я її жену, і вона тікає) відганяй її всіма силами - вона втече)

    ВідповістиВидалити
  16. Нічого собі картинок! Ото поле для фантазій!
    Даю рецепт від хандри: розкладаєш перед собою хом'ячі скарби, найулюбленіші! Вибираєш щось одне, красивенне, і до нього підбираєш ще щось, ще... А що, була хандра?)))))

    ВідповістиВидалити
  17. Іруся, ти про що? Вже немає ніякої хандри) Дякую, що заглянула)

    ВідповістиВидалити
  18. Огромное спасибо за такую прелесть, очень шикарная и красивенная подборка!!

    ВідповістиВидалити