пʼятницю, 5 жовтня 2012 р.

Про все по-трішки!

Дівчатка, вісм привіт! Сьогодні запрошую вас усіх на нову рубрику у ЗДД!
"Майстри скрапу"- це щось водночас нове, але насправді дуже цікаве і захоплююче! Ви маєте нагоду спробувати зліфтити роботу відомих майстринь скрапу! І це насправді велика школа! Хто ще ніколи не ліфтив, спробуйте, вам сподобається!
Отож, перша робота для ліфтингу нашої Марянки Косаревич


А, ось і моє бачення...


Ось тут трішки ембосінг видно?

Насправді, ембосінг я робила не просто так! Бо, хочу вам похвалитися! Памятаєте, одна із моїх робіт перемогла у Сркап-інфо і я виграла ось такий суперовий подарунок від АРС- Хоббі!
Тому, вірте що чудеса бувають! Ну, я навіть подумати не могля, що сатну володіти ось такокою штукою... а, це фен для ембосінгу! Із ним працювати справді дуже легко і швидко! Тільки ще треба потренуватися!!!
Дякую, за такий щедрий подаруночок!
А, ще сьогодні професійне свято всіх педагогів! Тож вітаю усіх вас  і нас дівчатка, із цим гарним днем! Знаю, що у наших рядах багато вчителів...Бажаю вам гарних і розумних учнів, студентів, вихованців! Наснаги вам на цілий навчальний рік!


А, ще для самих цікавих і витривалих... покажу пару фото із моєї поїздки у Львів на свято кави!
Львів подарував неймовірний день! У повітрі пахло кавою, навколо багато усміхнених людей! А головне, що ми зустрілися із дівчатками... 
Думаю ви впізнали ось цих красунь!


Насправді фотографій багато, але немає що вам показати, бо все дуже не чітко і розмито...думаю, дівчатка в своїх блогах, ще поакажуть щось файненьке і цікаве!

 Кавовий Король і Королева! Головні діючі особи свята!
 Солодощі до кави!



 Ось ми і зустрілися   на Бамбетлі у ЛьвОві ...


Гарно посиділи, поспілкувалися...лишень мало!!!
Було приємно познайомитися із дівчатками... нас там було багацько...
Оля Із Бамбетлю, Оксана-Зірочка, Оля-bre, Наталя Чирич, Мартуська і ще одна віртуальна подружка, яка не приїхала... Нуся і я! Майже творча зустріч получилася!!!
Дівчатка дякую за настрій і позитив! 
Олі окрема дяка, за кавового котика!

Всім гарного настрою!

Щиро ваша Canadiya!

19 коментарів:

  1. Який пост кльовий та позитивний!Твоя листівка вражаюче гарна,Як завжди.Листівка Мар"янки суперова!
    Вітаю з виграшем!То направду потрібна річ в скрапуванні)))
    А про твій візит до ЛЬВОВА-то взагалі супер!По-перше,я дуже рада,що випадковість мене витягла в центр і я познайомилась з тобою,побачилась з дівчатами!)))Якби не ґлечик від Олічки,то так би і пролетіла повз мене та зустріч на Бамбетлі)))
    І я ще раз повторюсь,що я надзвичайно вражена твоїй красі!Ти така гарненька)))На фото ти така ж,але в житті....ммммм...ттт

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталя, дякую за стільки приємних слів... я аж зашарілася, сиджу і червонію! Приємно і тебе було бачити, думаю, що обовязково зустрінемось і більше поспілкуємося!

      Видалити
  2. Дуже люблю читати такі пости,зустріч це просто суперово!!!!!Уявляю,як гарно Ви провели час))))
    А,листівочка просто суперова!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. УХХХ, клас!!!! листівочка твоя суперова!!! така чуттєва )) гарно тобі вдалось все передати ))
    ну а зустріч була просто кайфовою!!! тішусь що ти таки надумала приїхати і ми змогли хоч трохи поспілкуватись )))
    дякую тобі за той позитив ;) ну, а зустріч мусимо повторити найближчим часом )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка, дякую! Приємно було і з тобою і дівчатками побачитись, поспілкуватися! Ми, справді гарно провели час, але мало... чекатиму продовження!

      Видалити
  4. Люблю такі насичені пости) ви молодці, гарно погуляли! і ліфтинг мені до душі, гарно дуже відтворила!

    ВідповістиВидалити
  5. такі гарні фото, мені теж хотілося б побувати на тому святі і познайомитись вживу з такою славною компанією))))) відкладемо це на один з наступних років)))))
    а листівка твоя чудова вийшла, несподівана во відношенню до Маряниноï, незважаючи на те, що ліфт. я навіть не знаю, яка мені більше подобається))))
    а щодо фену для ембоссингу - здивована, мені чомусь здавалось, що таке є у всіх і всі вміють ембосити)))) хоча мушу визнати, що я своïм не так вже і часто користуюсь))) коротше кажучи, вітаю тебе з новою скрап-забавкою, яка відкриє нові перспективи і займе ще трохи місця в скрап-куточку :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Танюша, я раніше ембосила над праскою... тому фен для мене це така собі, водночас, і потрібна річ і розкіш! Тому не смійся із мене, але я ще багато чого не маю із скрап-матеріалів, які не перший погляд здаються найнеобхіднішимим! Знаєш, роблячи покупки, віддаю перевагу новій колекції паперу, брадсам, квітам і вяким цяцькам, а інструменти відходять на ...потім...

      Видалити
  6. Листівка суперова!! Вітаю з новим інструментом!!! І страшенно і по доброму заздрю, що зустрілась з дівчатками на Бамбетлі))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлічка, дякую! Можливо і ти колись виберешся на таку зустріч!

      Видалити
  7. Листівка дуже класна...такі теплі кольори....такі по-осінньому теплі...
    Чи то може навіяні святом кави?))
    І рада була тебе бачити)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мартусь, дякую! Кольори кажеш, може і від Свята кави... не знаю!Дякую! Навзаєм!

      Видалити
  8. Надюха, все суперово! І листівка, і перемога, і розповідь! Ти як магнітик, притягуєш все гарне і хороше! приємно почитати і подивитися ще твоїми очками на наші гуляння :) Я он теж сьогодні не витримала і написала :) Заходь в гості на віртуальний Бамбетль :))) До наступних зустрічей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я надіслала тобі на пошту посилання.

      Видалити
    2. Олюся, дякую за все! За подарунок, за настрій, за те що дякуючи твоєму приїзду на каву, я і з тобою познайомилася, і до Львова вибралася, і з дівчтаками побачилася!

      А, фото супер! Молодчинка! Гарно попрацювала!

      Видалити
    3. Дякую :) кожен з нас побачив щось своє, тому цікаво дивитися на різні фотки. От у тебе, наприклад, я побачила одну цікаву річ - візьміть з собою - рецепти і т.д. Де таке було??? Чому я не бачила? :) взяла б собі рецептика...

      Видалити
    4. Ой, так десь там було таке гарне... то здається на самій палатці від Бамбетлю, лае точно не памятаю! Бо фоткала все що впадало в око! Тому і така добірка від мене! Решту фото насправід всі не чіткі, навіть немає що більше показати! Тому, звиняй!

      Видалити